Compresorul HK 1000-500 Pro este un compresor lubrifiat cu ulei, echipat cu un robinet cu bilă atașat la rezervorul de aer pentru presiunea maximă.
Compresorul are o greutate de 205 kilograme.
Compresorul lubrifiat cu ulei dispune de un motor de 7.5 CP/5.5 kW, are 2 cilindri și o viteză de rotație de 1200 RPM. Presiunea de pornire este de 9 bar, presiunea maximă este de 11 bar, iar compresorul are o capacitate efectivă de 698 l/min.
Pe manometrul de lângă presostat se poate citi presiunea din rezervorul de aer.
Durată lungă de viață
Există câteva aspecte importante la compresoarele din seriile HK, HL, VK și G care prelungesc în mod demonstrabil durata de viață.
Datorită faptului că volantul răcește pompa, iar aerul comprimat trece prin nervuri de răcire, aerul comprimat este răcit semnificativ, ceea ce reduce uzura compresorului.
În plus, aceste compresoare au toate un carter mare, ceea ce permite o cantitate mai mare de ulei, oferind astfel o răcire și o lubrifiere mai bună.
Toate modelele sunt acționate prin curea, ceea ce înseamnă că pompa compresorului funcționează la o viteză mai mică, astfel încât este mai puțin solicitată și produce mai puțin zgomot.
Utilizarea compresorului pentru prima dată
Înainte de a pune în funcțiune compresorul, luați în considerare următoarele aspecte:
Verificați bine nivelul de ulei înainte de a folosi echipamentul!
Dacă pompa nu are încă ulei, completați-o cu uleiul furnizat.
Întreținerea compresorului
Compresorul HK 1000-500 Pro necesită întreținere pentru a asigura durabilitatea acestuia și pentru a menține calitatea aerului comprimat. Vă recomandăm următoarele puncte de întreținere:
Verificați periodic nivelul de ulei și completați dacă este necesar
Goliți apa condensată din rezervor pentru a preveni coroziunea
Curățați filtrul de aer periodic și înlocuiți-l dacă este necesar
Verificați uleiul prin intermediul geamului de nivel și completați cu ulei de compresor. Nu completați niciodată peste nivelul maxim, prea mult ulei poate cauza probleme. Capacul de umplere nu este folosit doar pentru sigilarea carterului, ci și pentru aerisire.